خواص صابون نمک و طرز استفاده از آن

خواص صابون نمک و طرز استفاده از آن |امیر استون

استفاده منظم از نمک طبیعی بخصوص به صورت صابون نمک می تواند به کنترل بسیاری از بیماری های پوستی مانند پوست خشک یا چرب، اگزما و آکنه کمک کند. پوست شما را پاکسازی و تجدید می کند و خاصیت لایه برداری عالی دارد. همچنین می تواند به تسکین عفونت های پوستی ویروسی، باکتریایی و قارچی کمک کند. این صابون  و ترکیب ان با نمک معدنی طبیعی فاقد مواد شیمیایی بوده و دارای 84 عنصر کمیاب می باشد که برخی از آنها منیزیم، کلسیم، مس، آهن و پتاسیم است و به عنوان خوشبو کننده بدن مفید بوده و ترکیب شیمیایی بدن انسان و فاکتور PH پوست را کاملا متعادل می کند. . صابون نمک با تمام مواد معدنی فوق العاده موجود در نمک معدنی صورتی به پوست شما احساس شادابی، صافی و سلامت می دهد.

چند دلیل که صابون نمک برای پوست فوق العاده است.

  1. صابون های نمک لایه بردار هستند.

نمک طبیعی موجود در صابون به خوبی پوست را لایه برداری می کند. مقدار کافی صابون نمک روی پوست بمالید تا به لایه‌برداری پوست کمک کند. سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست شما را جوان تر و درخشان تر می کند.

 

  1. صابون های نمک سم زدا هستند.

نمک‌ها به بیرون کشیدن ناخالصی‌ها از پوست کمک می‌کنند و یک روتین سم‌زدایی فوق‌العاده برای پوست ایجاد می‌کنند که برای انجام آن نیازی به حمام نمک نیست.

  1. صابون نمک روی پوست خشک نمی شود.

بسیاری از افرادی که از صابون نمک استفاده نکرده اند فکر می کنند که به دلیل محتوای نمک پوست را خشک می کنند، اما این درست نیست. این صابون نمک صورتی برای مبارزه با سموم شناخته شده است که به خلاص شدن از شر پوست چرب کمک می کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، صابون نمک می تواند منافذ را ضد عفونی کند و پوست را تمیز کند تا از تجمع چربی جلوگیری کند. در صورت استفاده منظم، صابون نمک طبیعی درخشندگی و چربی صورت را کاهش می دهد و پوستی تمیز و روشن به شما می بخشد.

 

  1. صابون نمک می تواند آکنه را کاهش دهد.

برخی از افراد پس از روی آوردن به نمک طبیعی معدنی از قبیل نمک صورتی ایرانی، نتایج شگفت انگیزی را در مورد آکنه خود مشاهده کرده اند. من معتقدم که این نتیجه تمام مزایای ذکر شده تاکنون است. نمک به لایه برداری ملایم پوست کمک می کند، در حالی که سم زدایی می کند و به تعادل چربی کمک می کند.

  1. صابون های نمک معدنی دارای مواد معدنی زیادی برای پوست هستند.

نمک صورتی معدنی  حاوی بسیاری از مواد معدنی است، به ویژه منیزیم، پتاسیم، ید، کلسیم و روی.

 

  1. صابون نمک می تواند به کاهش التهاب کمک کند.ترکیبی از مواد معدنی، روغن‌ها و نمک به کاهش احتباس آب کمک می‌کند و به کاهش التهاب در پاها و همچنین سایر نواحی مشکل‌دار کمک می‌کند.

 

هشدارهایی که هرگز نباید نادیده بگیرید

هنگام استفاده از صابون نمک بر روی بدن خود، مهم است که بدانید پوست صورت نازک‌تر است و آن را نسبت به سایر قسمت‌های بدن حساس‌تر می‌کند. در حالی که نمک غیر حساسیت زا است، برخی ممکن است واکنش منفی به آن داشته باشند. بنابراین، حتما یک پچ آزمایشی ساده با استفاده از محصول در یک ناحیه از بدن انجام دهید. بعد از 12 تا 48 ساعت، ناحیه مورد نظر را بررسی کنید تا ببینید آیا تورم، قرمزی یا خارش وجود دارد یا خیر.

 

درست مانند سایر محصولات طبیعی که در بازار فروخته می شوند، فریب برچسب ها را نخورید. اکثر محصولات از طبیعی یا ارگانیک در نام خود به عنوان طرح های بازاریابی استفاده می کنند. حتماً به لیست مواد تشکیل دهنده آنها نگاه کنید و محصولاتی را انتخاب کنید که از مواد “تمام مواد طبیعی” ساخته شده باشند.

نحوه تهیه  و خرید صابون نمک ؟

فروشگاه اینترنتی امیر استون به عنوان عرضه کننده انواع نمک طبیعی و معدنی ( انوع نمک صورتی و نمک آبی ) و محصولات نمکی از قبیل انواع آباژورنمکی  در شکل ها و اندازه های متفاوت،تلاش می کند تا بهترین محصولات را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به دست مصرف کنندگان عزیز  در سراسر کشور برساند.با توجه به امکانات و نیروی متخصصی که در مجموعه فروشگاه اینترنتی امیر استون وجود دارد،شما خریدی امن و تضمینی خواهید داشت.برای خرید انواع نمک طبیعی و محصولات نمکی به لینک زیر مراجعه کنید.

فروشگاه نمک طبیعی

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =